Почела вакцинација становништва против корона вируса
У организацији Дома здравља Ваљево данас је у великој сали хотела „Гранд“ почела масовна имунизација грађана против коронавируса. Вакцинација се тренутно спроводи кинеским вакцинама „Синофарм“, Дому здравља Ваљево је дистрибуирано 1.500 доза. По распореду приоритета позвани су прво грађани старији од 65 година, а за кинеску вакцину до јуче се пријавило 220 суграђана.
Начелница Службе за здравствену заштиту одраслих Дома здравља Ваљево др Вања Вучетић упутила је извињење грађанима због гужве која се створила у преподневним сатима. Интензивним радом здравствених радника на пунктовима и паралелним обавештавањем телефоном људи да дођу у другим терминима, око поднева гужва је смањена. - Нашим суграђанима се извињавамо, због административних проблема везаних за спискове грешком је позвано више људи од планираних. Сви суграђани који су били данас позвани, а нису вакцинисани, телефонским путем добиће нови термин. Већ сутра ће ситуација бити нормализована и вакцину ће од 8 до 20 часова примити 72 људи. Вакцина има довољно, сви ће је примити, не треба да брину. Запослени из приоритетних група као што су војска, полиција, новинари итд. који су се пријавили преко својих организација, такође ће бити обавештени о томе када ће примити вакцину. Од око 1.500 Ваљеваца пријављених за вакцинацију, 220 се определило за кинеску. Данас је цепиво примило 125 људи, имунизација се наставља и наредних дана. У овом тренутку Дом здравља је добио само кинеску вакцину, када стигну друге биће позвани пацијенти који су се за њих изјаснили. Дом здравља је у великој сали хотела „Гранд“ опремио четири пункта за рад медицинског особља, два су за консултације са лекарима, а два за пријем вакцина. Осим тога, попуњава се и неопходна документација. Ако буде потребно биће повећан број лекара и сестара и радиће се и викендом. Још једном наглашавамо да ће искључиво важити термини који грађанима буду саопштени телефонским позивом особља Дома здравља Ваљево, без обзира на то што су грађани добили СМС поруку од еУправе.